ads
ads
ads
رئيس مجلس الادارة رجــب ر ز ق
رئيس التحرير سامي خليفة
ads

بعد أزمته مع رحيل ذكري.. محمد الشقنقيري يعتذر لزوجته

الإثنين 20-06 - 05:06 م
نيوز 24
وجه الفنان المصري محمد الشقنقيري اعتذارا إلى زوجته بسبب أزمته مع عارضة الأزياء رحيل ذكري، التي كشفت أنها كانت متزوجة منه.

وكانت ذكري، أعلنت أخيرا، انفصالها رسميا عن الفنان الشقنقيري، من خلال منشور كتبته عبر حسابها الشخصي على إنستغرام، ليخرج بعدها محامي الشقنقيري نافيا ذلك.

وكتب محمد الشقنقيري عبر حسابه الشخصي على ”فيسبوك“ اليوم الإثنين، قال فيه: ”بحبك.. وآسف من كل قلبي.. آسف على أي تصرف ممكن يكون جرحك أثناء غيابك.. آسف على دخولي في تفاهات خلال انفصالنا.. كان لازم أعمل لغيبتك ألف حساب، وكان لازم أقدر الأمور أحسن من كدة.. حتى في طلاقنا أقحمتك في معاركي الخاصة، وبرضه كنتي سندي الوحيد زي ما طول عمرك سند وضهر“.

وأضاف: ”آسف عمري كله اللي جاي.. بس اللي بينا أكبر بكتير من كل ده.. احنا بينا مش عشرة سنة ولا اتنين احنا بينا عشرة 25 سنة.. بينا بيت وحياة وولاد وعشرة عمر.. أنت حب العمر كله.. أنت الحب الوحيد في حياتي.. أنا وعدتك واحنا بنرجع إني عمري ما هاجرحك في يوم من الأيام، وللأسف مفيش كام شهر ودخلتك في دوامة ملكيش ذنب فيها، وفي وقت حتى مكنتيش موجودة في بس برضه، كان لازم اخد بالي كويس أنا بعمل إيه وبتعامل مع مين وازاي! وبرضه أنت الوحيدة اللي واقفة معايا مش عارف أقولك إيه ولا اعتذر لك إزاي !!! بس“.

وختم الشقنقيري منشوره قائلا: ”أنا حقيقي آسف وحقيقي عمري ما حبيت ولا هحب ست غيرك.. بحبك“.

تعليقات Facebook

تعليقات نيوز 24

استطلاع الرأى

هل تتوقع نجاح إيهاب جلال مع منتخب مصر؟